palkkien kriittiset mitat on samat. kumit ovat vain lisävärinänvaimennukseen.
ainut ero noissa kannakkeissa on vasemman kuvan 4 ja 5 osa eli laatikossa kiinni oleva kumityynyn kiinnitysrauta. ristiin niitä ei voi oikein asentaa kun kannatinpalkki ei sovi sitten pohjassa oleviin reikiin 
Okei, siksi kyselin noista kumeista, kun meinaaa joku täristä/jyristä, kun ajaa vitosella 80km/h ja yli, mutta taitaa johtua enemmän kardaanista se tärinä. Käytin kannatinkumin irti ja laitoin takaisin niin oli jonkun aikaa täristämättä, mutta perjantaina oli enemmän porukkaa kyytissä niin sen jälkeen rupes täristämään taas. Uusin remontissa myös kardaanin kannatinkumin jousen ja rikan niin sekin voi varmaan vaikuttaa tuohon täristämiseen.
Oikea kiinnitysrauta ja kumi oli m47 paikallaan, mutta laatikon mukana ei tullut palkkia niin joutui m45 palkkia käyttämään.
M47:n kanssa on korin ja palkin välissä ~6mm paksut alumiinilatat laskemassa palkkia alemmas. Muuten ei eroa.
Okei, sillä se varmaan sitten näytti, että m47 olisi tullut normaalia ylemmäs.