Nyt kun enempi kerennyt tutustumaan tuotteeseen, niin on mukava menemään tien päällä. Just semmosta mukavaa,mutta tarpeeksi jämyä menemistä.
Ulkomuotoon pikku päivityksen tein, Kromilistat etupuskurin alaritilöihin ja ne takavalojen kromit myös. Mukavasti nuorensi autoa. Uudenmallinen maski täytyis vielä touhuta.
Kummastelin tuossa kun kiihdytti niin auto tunnosti todella etuvetoiselta, no auto nosturille ja pykälää silmään. Mitään ei tapahtunut takapäässä. Vikakoodit luin ja vida ilmoitti että öljypumppu oikosessa. No samassa hain uuden pumpun,suodattimen,pienen vetopyörän stefan ja tarpeeksi öljyjä. Romut uusiksi ja nyt vetää perästäkin. Samalla uusin moottorin ilmansuodattimen, kulmavaihteenöljyt ja peräöljyt. Kulmavaihde on kyllä niin piilossa ja kaiken romun takana piilossa että piti kyllä miettiä että miten ja millä öljyt uusiksi. Imuvaihtaja+eberin polttoaineputkea. Eberin polttoaineputki mahtuu ropun reijästä pohjille menemään. Ropun reijästähän kyllä mahtuu mutta kun sisuskalut niin ahtaalla että joku hammaspyörä tms. On heti siinä edessä. Peräöljytkään ei häävinnäköiset litkut ollu. Kyllä ne ei volvollakaan pysty tekemään "ikuisia" öljyjä, oli kyllä semmosta rapaa ne öljyt, olihan niillä jo 300tkm päästelty.
Autoliike kustansi haldexin osalta osat.
Seuraavaksi ottaa päästölappu ja kokeilla katsastaa.

Kaikin puolin hauska ja mielenkiintoinen kulkine.
Täytyy tuossa koittaa kuvia ottaa ja pistää esille.