Samppasport  Futurez

S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)

  • 43 Vastauksia
  • 26298 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Petsu850

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 28
  • www.vrcf.fi
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #30 : 29.06.2011, 22:25:50 »
Siistihän siitä tuli tummennusten kannsa ! :)

Poissa Force

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #31 : 01.07.2011, 12:38:28 »
Itsekkin miettinyt supersprint putkiston laittamista T6:een mutta jotenkin tuo putken pää kyllä häiritsee jos se jää roikkumaan noin. Toinen vaihtoehto olisi tietenkin sahata sitä yhtä lyhyeksi kun vakio jotta se jää sinne puskurin alle piiloon? Tai sitten teettää putkiston jossakin jossa pään saa laitettua ihan niin kun haluaa vakion tavalla piiloon?
Nissan 200sx S13 -89
Kia Ceed SW 1.6 -08
(Ex. Volvo S80 T6 -99)

Poissa Make

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1678
  • Volvo - Luxury car for people who think
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #32 : 01.07.2011, 13:39:12 »
Itsekkin miettinyt supersprint putkiston laittamista T6:een mutta jotenkin tuo putken pää kyllä häiritsee jos se jää roikkumaan noin. Toinen vaihtoehto olisi tietenkin sahata sitä yhtä lyhyeksi kun vakio jotta se jää sinne puskurin alle piiloon? Tai sitten teettää putkiston jossakin jossa pään saa laitettua ihan niin kun haluaa vakion tavalla piiloon?
www.eurostainless.fi
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Poissa Jeze

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 131
  • Volvoton
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #33 : 04.07.2011, 23:42:37 »
Nyt on visio toteutettu ja ahtopainemittari asennettu. Tällä hetkellä ei ole tarjota kuin yksi pimeä kuva, huomenna sitten ehkä lisää:



Eli soittimen viereen se tuli sitten laitettua. 52 millin reikä ja mittari siihen. Sähköt varastin tupakansytyttimeltä ja letkun vedin konehuoneeseen konepellin avausvaijerin vierestä. Oli kyllä sellainen homma että huh huh :D Aluksi meinannut saada letkua läpi ja kun sai, niin ei meinannut saada sitä käden ulottuville. Tuolla konepellin alla kun sattuu olemaan melkoisen ahdasta :D Jotenkin siitä sitten selvittiin ja omasta mielestäni lopputulos oli oikein onnistunut!

Lisäksi laitoin myös kiinni IPD:stä tilaamani HD TCV:n, se ei ollut homma eikä mikään. "Sisäänajo" oli hieman kinkkisempi, kun ei tahtonut löytyä oikein sopivaa tietä siihen. Huomenna täytyy hieman polkea autoa enemmän ja katsoa kuinka pahasti ahdot seilaavat :)
Historia: V70 R AWD -98, S60 2.4 -01, S80 T6 -00
Nykyään: Subaru Impreza 320hv/391nm @ 1 Bar MYYTÄVÄNÄ!

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #34 : 05.07.2011, 00:31:36 »
Olipas kivannäköinen :)

Mitenkäs sitten ajossa, joutuu katsetta ihan konkreettisesti kääntämään pois tiestä että tuota mittaria näkee, vai onko se siinä "silmän ulottuvilla"? ::)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Jeze

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 131
  • Volvoton
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #35 : 05.07.2011, 01:00:14 »
Riippuu vähän ajoasennosta. Jos molempia käsiä ratissa pitää, niin kyllähän sitä hiukan kuikuilemaan joutuu. Tosin tarkoitus ei olekkaan sitä koko aikaa kytätä. ;) Omasta mielestäni parempi noin, kun perus a-pilari viritys.  :)
Historia: V70 R AWD -98, S60 2.4 -01, S80 T6 -00
Nykyään: Subaru Impreza 320hv/391nm @ 1 Bar MYYTÄVÄNÄ!

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #36 : 05.07.2011, 01:26:57 »
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä vai miten se oli.. ::)

Ei siinä, toihan sopii kivasti tohon soittimen viereen, ja se A-pilari on niin yleinen.. Toi on kyl kiva paikka.. :)

Mutta varmaan ku vasen käsi ratis niin ei paljo häiritte ku sitä vilkasee välillä?
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Jeze

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 131
  • Volvoton
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #37 : 05.07.2011, 12:04:31 »
Yleensä tulee pidettyä oikeaa kättä vaihdekepin päällä vaikka tomaatti autosta löytyykin. Eli silloin näkee kyllä ihan suoriltaan tohon kun hiukan katsoo alaviistoon.
Historia: V70 R AWD -98, S60 2.4 -01, S80 T6 -00
Nykyään: Subaru Impreza 320hv/391nm @ 1 Bar MYYTÄVÄNÄ!

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #38 : 05.07.2011, 12:23:10 »
Yleensä tulee pidettyä oikeaa kättä vaihdekepin päällä vaikka tomaatti autosta löytyykin. Eli silloin näkee kyllä ihan suoriltaan tohon kun hiukan katsoo alaviistoon.

Samaa teen tuolla coupella itekkin, en tiiä mistä tullu.. ;D
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Biisoni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 166
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #39 : 08.07.2011, 15:21:39 »
Asiallinen Volvo!
Volvo S60 T5 -2004

Poissa Jeze

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 131
  • Volvoton
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #40 : 09.07.2011, 14:42:20 »
Tuli tilattua OBD:hen menevä bluetooth lähetin ja puhelimeen ostin Torque nimisen softan. Ihan hauska vekotin! Paljon parempi kuin esimerkiksi kaverilla oleva ScanGaugeII joka on vain tekstipohjainen. Näkee monella eri tyylillä kaikki tiedot mitä OBD:ltä tulee, niitä pystyy tallentamaan logeihin jne. Vikakoodit pystyy lukemaan ja nollaamaan ja ohjelma myös ilmoittaa vikakoodin lisäksi sen aiheuttajan joihinkin automerkkeihin. Volvoa tosin listallla ei ollut.

Torque: http://torque-bhp.com/wiki/Main_Page
OBD bluetooth: http://www.plxkiwi.com/kiwibluetooth/buynow_torque.html

Historia: V70 R AWD -98, S60 2.4 -01, S80 T6 -00
Nykyään: Subaru Impreza 320hv/391nm @ 1 Bar MYYTÄVÄNÄ!

Poissa Kanistaja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 95
  • www.vrcf.fi
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #41 : 25.07.2012, 00:00:55 »
Komia peli. Isäukolla oli kanssa 2002 mallinen T6 kaikilla herkuilla mm. näytöt niskatuissa, navijärjestelmä yms.

Myytiin se kuitenkin pois vaikka 170tkm oli ajettu.

Itse olisin todella huolissani tuosta lastutuksen tuomasta huimasta vääntömäärästä, ja vaihdelaatikon kestävyydestä.

Kuten jokainen tietää on T6:sen geartronic surullisen kuuluisa paskuudestaan. Alimittainen loota auton massaan nähden. Ei kertakaikkiaan kestä edes vakioautossa yleensä about 250tkm enempää.

Ulkomailla sanovat että T6:sta ei edes saisi lastuttaa.

EDIT: oho, oot auton myyny vuos sitten jo pois :D

Poissa Make

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1678
  • Volvo - Luxury car for people who think
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #42 : 25.07.2012, 16:26:19 »
Komia peli. Isäukolla oli kanssa 2002 mallinen T6 kaikilla herkuilla mm. näytöt niskatuissa, navijärjestelmä yms.

Myytiin se kuitenkin pois vaikka 170tkm oli ajettu.

Itse olisin todella huolissani tuosta lastutuksen tuomasta huimasta vääntömäärästä, ja vaihdelaatikon kestävyydestä.

Kuten jokainen tietää on T6:sen geartronic surullisen kuuluisa paskuudestaan. Alimittainen loota auton massaan nähden. Ei kertakaikkiaan kestä edes vakioautossa yleensä about 250tkm enempää.

Ulkomailla sanovat että T6:sta ei edes saisi lastuttaa.

EDIT: oho, oot auton myyny vuos sitten jo pois :D
Ne laatikon öljynvaihdot ,ne öljynvaihdot...  On noita lastettuna melko paljon ja aika vähän ongelmia ollut pl. ihan alkupään autot. Kevyempihan tuo 80:nen mitä 90:nen jossa sama laatikko.
« Viimeksi muokattu: 25.07.2012, 16:31:57 kirjoittanut Make »
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Poissa Kanistaja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 95
  • www.vrcf.fi
Vs: S80 T6 -00 Executive (Herrasmies Volvo)
« Vastaus #43 : 01.08.2012, 23:22:00 »
Jep, öljynvaihto tosi tärkeetä, mutta se ei poista silti ongelmaa että pamahdusherkkä on. Ihan helvetistihän noissa on ollu lootissa vikoja, huollon laiminlyönti on tolle lootalle kuolemantuomio.

Oikein huollettunakin saattaa pamahtaa. Mun mielestä voidaan kyllä puhua jo tyyppiviasta.

Vahvaksi laatikoksi sitä ei voi sanoa, ja luotettavaksi. Ei todellakaan.

Ulkomailta kun kyselin itse omistaessani T6:sen missä alan miehet laittaa noita vehkeitä, jenkit/englanti jne, et mites se lastutus/viritys, sanoivat että laatikko ei meinaa kestää vakiotehojakaan, niin lastutus on sille tosi paha juttu lisääntyneen väännön johdosta.

 

Carcom Oy  Ateho