Öljynlauhduttimet, sekä laatikon että moottorin, on molemmat syylärin sisässä. Sillähän se nyt vuotaa sieltä öljynlauhduttimelta jäähdytysnesteen sekaan öljyä, siis todennäköisesti sieltä. Lisäksi sulla vuotaa jäähdytin ulos jäähdytysnestettä. Eikö näin?
Eli nyt jäitä hattuun sen kansirempan suhteen ja etsisin netistä käytetyn ehjän syylärin ja viskaisin sen paikalleen. Kun näitten tietojen valossa sulla ei ole kannessa vikaa. Jos sulla vuotas kansipahvi tai kansi olis halki, niin kaikella todennäköisyydellä tekis painetta jäähytysjärjestelmään niin, että kun avaisit korkin ajon jälkeen, sieltä pursuis vedet ulos... Ja sullahan ei vuotanu ajonaikana, jota kautta paine pääsis purkautumaan.
Piru ku itelläki pyöri t5 automaatista purettu syyläri nurkissa vuosia, sitten sain siitä peräti kymmenen euroa! Oisin sen voinu vaikka lahjottaa toiselle köyhälle...