Morjes,
Elikkäs tänää tosiaa tuli ostettua ensimmäinen volvoni ja heti kauppojen jälkee rupesi ongelmia kasaantumaan.... Autossa kuulemma n.220hv ja tässä tietämäni viritykset: Isompi garretin ahdin, itse tehty pakosarja + 3" putkisto, välijäähdytin, dumppi ja ahtoja n. 0.7bar. Moottori koodia en tiedä mutta sähköruisku kuitenkin
Ensin käynti vikaa. 1. Vedon jälkeen kun painaa kytkimen pohjaan ja päästää tyhjäkäynnille niin auto sammuu, aina. 2. Normaalista ajosta esim kuudesta kympistä vaihtaa vapaalle ja päästää tyhjäkäynnille niin kierrokset heijaa joskus 400-800 hetken ja rupeaa sitten vasta käymään normaalia tyhjäkäyntiä. 3. Jos ei tee tuota edellistä niin sitten kierrokset jää "leijuun" 1500 vapaalla. En tiedä onko mahdollista dumpin sotkea kierroksia näin paljon? Enkä ole 100% varma että toimiiko dumppi vai onko jumissa koska ei ainakaa suhauta, enemmän ääntä kuuluu ahtimesta ku se sakkaa? Mitä kannattaisi lähteä ensimmäisenä tutkimaan?
Sitten pari "yleistä" kysymystä. Laatikosta kuuluu 3 vaihteella pientä "vihellystä", onko paha ääni? Laatikkona nappi 5.
Liikkeelle lähdössä tuntuu että kytkin ei irrota kunnolla tai sitten on paha välys jossain, koska "nykäsee" tai tulee semmonen nykimis efekti.
Sisätilan puhallin ei toimi muuta kuin täysillä eli puhaltimen moottori varmaan rikki?
Varmaan hieman huonosti selitetty, mutta koitan selventää jos kukaan ei tajua
