Tällä viikolla oli Volvo kansirempassa... Parin viime viikon aikana kasvoi öljynkulutus huomattavasti ja jäähdytysneste oli aivan mustaa, joten ei auttanut muu kuin viedä auto pajalle. Koneistamon mukaan kansi oli jonkin verran ollut kiero ja mekaanikon epäilys oli että kannenpultit oli päässyt löystymään

. Kantta avatessa pultit kuulemma tuntuivat todella löysiltä.
Nyt sitten saa putsailla moneen kertaan jäähdytysjärjestelmää ennen kuin sieltä saa kaiken öljyn pois. Mekaanikko oli muutaman kerran huuhdellut sieltä öljyä pois, mutta näytti edelleen melko mustalta paisuntasäiliö. Toivottavasti ei enää kuitenkaan öljyä syö

Termari tykkäsi öljystä sen verran huonoa, ettei oikein enää pidä lämpöjä normaalissa vaan heittelee jonkin verran alle normaalin. Jos ei ala jatkossa toimimaan, niin täytyy vaihtaa. Osaako kukaan sanoa millainen homma tähän on termarin vaihto?