3.31 on aika veikee välitys aw71l:n kanssa
turbiin ku sais aikasemmin lukkoon ois aivan loistava
Saa sen säätämällä venttiilipöytää, jokuhan täällä foorumilla oli sitä hieronut. En muista kuka...
3.15 perää on 330i bemarissa missä sama aski mutta lähes samat välitykset kun dieselissä. Laskeskelin itte nettilaskureilla ja vois olla aika mukava 3.15 perällä.
Ykkönen pidentyis M90 kohdille, sitten kutonen ois about samaa kun harvemmalla M90 oleva.
Samoiten huiput (ei huiput niinkään vaan motari nopeudessa kierroksien saaminen alas, käyttis kun on) olis samat kuin
AW71/AW30 @ 3.73 perä
Bemari @ 3.15 perä
M90 (harvempi) @ 3.53 perällä.
Jos jotain kiinnostaa niin
Diesel bemarissa (3.15 perä)
Gear
1 5.14:1 / bensassa 4.35:1
2 2.83:1 / bensassa 2.50:1
3 1.79:1 / bensassa 1.67:1
4 1.26:1 / bensassa 1.23:1
5 1.00:1 / bensassa 1.00:1
6 0.83:1 / bensassa 0.85:1
M90 (3.54 perä)
Gear M90H1 M90H2 M90L1 M90L2
1 3.54:1 3.54:1 3.91:1 3.91:1
2 2.05:1 2.05:1 2.20:1 2.20:1
3 1.38:1 1.38:1 1.38:1 1.38:1
4 1.00:1 1.00:1 1.00:1 1.00:1
5 0.81:1 0.70:1 0.81:1 0.70:1
AW71 (3.73 perä)
Gear
1 2.45:1
2 1.45:1
3 1.00:1
4 0.69:1
AW30 (3.73 perä)
Gear
1 2.804:1
2 1.531:1
3 1.000:1
4 0.705:1