Moi. Oonko pahasti väärässä, kun ilmeni S60 D5 Volvossa tällainen ongelma, että emännän lähdettyä töihin, oli kuulunut "kova" tuhahdus, niin ahtoputki ois irti, tai halki. Kävin juuri itsekkin tuolla tienvarressa ja autossa ei pala mikään varoitusvalo, kaikki nesteet on sisässä ja käy tyhjäkäynnillä ihan ok. Heti kierroksia annettaessa kuuluu ihan selvästi, että jonnekkin puhaltaa pihalle paineet ja liikkuu pienellä kaasulla ihan ok, mutta heti kierroksia annettaessa nykii ja tökkii. Mistähän nuo ahtoputket pääsis parhaiten katsomaan, kun päältä pain niitä ei näy? Onko ne pohjamuovin takana ja alhaalta tarkistettavissa? Pihaan mina kyllä tuon ajan, kun ei oo kilometriä enempää matkaa....mennään sitten vaikka kävelyvauhtia. Nyt auto ajettu kotiin ja nykiminen loppu melkein heti, kun lähdin liikkeelle, kun meni varmaan vikatilaan ja sytytti keltaisen kolmion ja tekstin moottorijärjestelmä vaatii huollon. Kaasua kun painaa, niin vedot on tosiaan kateissa ja sisälle kuuluu ääni kuin joku kääntäis puhalluksen täysille ja takas nolliin...siis kun löysää kaasun. Onko kellään ollu vastaavaa ja mikä oli lopullinen tuomio?