Terve. Hain vanhoja postauksia, mutten löytänyt vastaavaa ongelmaa. Semmonen jännä homma, että 940FK -97 sammui aina välillä ajosta ja vikakoodit ilmoitti ruiskuboksissa tai johdoissa olevan vikaa. Noh lopulta vaihdoin -984 loppuisen boksin -954 loppuiseen boksiin. Sammuminen on kadonnut, mutta nyt tuli uusi ongelma. Eli ilmastointi päällä kierrokset laskee tyhjäkäynnillä 500rpm, mistä ne nousee takas normaaliin. Muutaman kerran auto on kuitenkin sammunut, kun olen samalla ajanut parkkiin ja painanut jarrua. Vanhalla boksilla ei ollut tätä ongelmaa. Muutoinkin tuntuu, että ilman ilmastointiakin kierrokset tippuvat liian alas vapaalle vaihdettaessa, josta ne nousee normaaliin lukemiin.
Mietin, että onko boksien toiminta niin erilainen? Vai oisko kuitenkin -954 boksi rikki, vaikka piti olla ehjä. Vai pitäisikö ongelmaa koittaa etsiä jostain muualta. Mielestäni kyllä aika selvästi viittaa boksiin, koska vanhemmalla boksilla ilmeni tämä ongelma. Voiko boksien tyhjäkäynnin säätö olla jotenkin erilainen, vai pitäisikö käytös olla molemmilla ehjillä bokseilla samanlainen?
Kiitos jo etukäteen, jos joku vaivautuu kommentoimaan
