Tossa on Tome vielä juttua urtsikkapuslista: http://blog.fcpeuro.com/2015/08/07/polyurethane-versus-rubber-bushings-volvo-940/
Tuli lukastua läpi - kiitos linkistä.

Tavallaan tuon tiesinkin, kyllä ne insinöörit todennäköisesti ovat osanneet laskea parhaan kombinaation kaikkien osien istuvuuteen ja niiden väliseen hierarkiaan. Enemmänkin tässä oikeastaan herää se ajatus, että alustan puslat pitäisi ns. ennallaan. Ehkä.
Moottorin tukia on tullut vaihdeltua ees-taas ja sinne pääsääntöisesti se iso pyöreä (tai joissakinhan on jo se korvattu sellaisella muulla-kuin pyöreällä) on hyvä olla OEM mun mielestä ja kaikki muut saa olla jämympää tavaraa.
Mutta samalla lisää päivän agendaa:
Ilmastoinnin anturin otin irti ja putsasin. Ei kyllä antanut virheilmoituksia, tms. mutta tuli samalla putsattua sekin. Kyllähän siellä olikin sitä likaa...

Tämmönen vikakoodi kuitenkin ilmastoinnin taustalta löytyi:

Teknisiä höpöilyjä:
ARDIC




Ardicilta löyty tosiaan useampi vikakoodi, nollasin ja testasin. Se piruhan lähti hönkimään kun vähän tuskaili ensin.

Haju oli melkoisen kitkerä, mutta niin se vain alkoi pöhisemään. Vähän sieltä taisi jotain ylimääräistä ääntä kuulua, mutta toimi kuitenkin. Oli n. 10min päällä ja auto sammuksissa. Eli oletettavasti ainakin tuon ardicin vesipumppu itsessään toimii, kuten muutkin komponentit. Täytyy muutama testikäyttö yrittää tehdä ennen varsinaista tarvetta, niin siitäpähän se alkaa selviämään.
Edit: Yksi osa tuli vietyä tänään myös maalaamolle, siitä kuvia kun ko. osa löytää tiensä paikalleen.
