Mistä näitä ideoita tulee? Ei olisi nuo osat taatusti arvanneet joskus nostavansa Bemarin arvoa ja mielenkiintoisuutta. Tai voiko enää BMW:stä puhua, Kulmamiehelle pitäisi myöntää oma kunnia-automerkki. 
Kiitos vaan sinun kauttasikin tulleista osista

Mikä on hyvä laikka tuohon kun hioo kaikki maalit pois pellille asti?
Myllytyskoneeseen vaan kiinni #80 pyöreä epäkeskokoneen paperi. Ensin kokeilin vastaavaa yhdistelmää tavalliseen rälläkkään, mutta se pyörii niin lujaa, että paperit sinkoilivat pitkin pihaa, tai menivät heti rikki.
Kaunista..
Yhen kuvan oon tästä nähny ennen maalausta Raumalta Somerin tiloista kaverin toimesta.. !
Sillon jo tiesin lopputuloksen olevan tätä tasoa.. Tää on niin kaunista..!
Topi perkele... Tässä saa samalla mainosta automaalaamo Someri Oy. Pohjatyöt tein kaikki itse, mutta väri ruiskutettiin pintaan ihan oikeassa maalaamossa.
Tämän miehen tuotoksia katseltuaan voi kaikessa hiljaisuudessa pistää oman tallin ovet kiinni ja pitää ne kiinni.
Mä ajattelisin paremminkin niin, että "Menenpäs talliin tekemään sen kauan suunnittelemani jutun valmiiksi, kun tuokin tyyppi saa omassa tallissa tavallisilla työkaluilla tuollaista aikaiseksi"

Huh, kerrassaan upea laitos ja vieläpä S-moottorilla!! 
Kiitos siitä kuuluu Piikkiöläiselle kaverille, keneltä kävin ostamassa 164:n keulan osia. Siinä turistellessa hän sanoi, että eikös bemarin moottorit ole sentään oikeita moottoreita. Siihen asti olin aikeissa tehdä tämän jostain ihan tavallisesta 320, 325 tjms mallista ja vaihtaa keulalle Volvon moottori, mutta nuo sanat kuultuani päätin, että tämä tehdään M3:sta.
Jännintä on nyt sitten ajatus siitä, että mitähän Kulmamieheltä nähdään seuraavaksi. Ei mitään paineita... 
Tätä mä itsekin pelkään ja mietin. Alkaa olla takki aika tyhjä ideoista ja haasteista

Mielenterveys ei kuitenkaan anna periksi olla tekemättä mitään, mutta kuitenkin kaiken tekemisen tulisi sisältää riittävästi haasteita, niin tässä ollaa vähän niin sanotusti puun ja kuoren välissä.