Harvoin sitä tulee vaivauduttua vieraaseen leiriin huutelemaan. Nyt oli aivan pakko se tehdä, kun törmäsin kuviin tästä autosta.
Itsekin tulee enemmän pyörittyä noissa baijerin ympyröissä, mutta hybridirakennelmat on aina ollut lähellä sydäntä, ja se on näkynyt omissakin rakennelmissa.
Oman autoharrastuksen juuret on vahvasti Volvoissa. Mun eka rakennelma oli isäukon kanssa kimppaan tehty 142 -71, johon sovitettiin 164sen keula lyhentämällä ja maalattiin yli viininpunaisella. Se oli 18-vuotiaalle pojalle kova juttu silloin 90-luvulla.
Et usko millaiset nostalgiavibat heräsi kun näin tämän auton kuvat Marteliuksen sivuilta ekan kerran! Aivan mahtavaa!
Mulla ei ollut hajuakaan vielä siinä vaiheessa että kuoren alla on itselle tänä päivänä tuttuakin tutumpaa tekniikkaa.
No aloin etsiä sun autosta lisää tietoa netistä, niin pianhan se selvisi. Ja kohta huomasinkin että tuttu nimimerkki oli tämän laitteen takana. Olisihan se pitänyt arvata.

Olen alusta asti mielenkiinnolla sivusta ihmetellyt monia projektejasi, tai pitäiskö sanoa valmiita rakennelmia.
Tähän autoon vielä..
Tunnen molempien autojen korimallit melko hyvin, kun kumpaakin olen viikkotolkulla joskus vapaaehtoisesti hitsannut. Ymmärrän siksi myöskin sen miten erilaisia ne on muodoiltaan, enkä voi yhtään vähempää ihmetellä lopputulosta.
Kulmamies todellakin ojentaa rivin suoraksi. Ja määrää tässä tapauksessa autoharrastuksen marssitahdinkin.
Moni puheissaan kehuisi tällaisen projektin mahdolliseksi, ja saattaisi aloittaakin. Mutta vähissä on ne miehet ketkä tekee sen valmiiksi asti, ja vielä kaikessa hiljaisuudessa.
Täällä ollaan Maskussa hattu kädessä.