Nyt on öljypohja ja imuputki lyhennetty, öljypohja lähtee hitsaukseen tällä viikolla ni pääsee sovittelemaan konetta, myös imusarja vaihtui. Amis tekee parhaillaan kaasuläpälle laippoja että saa 960 kaasuläpän haluttuun suuntaan käännettyä
Tuli myös mieleen että pitäiskö aluks leimata vapari tina vitoseks, ni olis laillinen (tietenkin sama kone mutta turbo hilut poies ja öljynpaluun tukkii jollain ja sitte käy penkissä jollain 180hp papereilla ni sittenhän olis lailline nii kauva ku nuo tehot pysyy (oikeasti heti penkin jälkeen kuristukset poies)
Pari kuvaa viellä

Öljypohjan päädyin katkomaan rautasahalla, laitan kiinnitys reikiin pultit missä ei ole kierteitä koko matkalla ja rautasaha tappeja vasten sahasin

On paljon veikeemmän näkönen kone tuolla imusarjalla

Siinä vähän ilta lukemista