KL-varaosat  Race.fi

V70 1,6 D , vm.2010 kierrokset ei nouse yli 3000

  • 7 Vastauksia
  • 3350 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rautava6

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Minä täällä TAAS! Nyt on vikana se, että kierrokset ei nouse yli 3000 kierroksen. Ajotietokone ei herjaa millään vialla. Autolla ajettu 128500 km. Huolto (120tkm) kohta edessä. Ei ole tullut vielä 30 pv:n ilmoitusta. Mistä mahtaa vika löytyä? Onko samoja kokemuksia? Muuten, EGR-venttiili vaihdettu 15000 km sitten, samoin kuin "kaasutinboxi"...

Poissa Lurppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 1,6 D , vm.2010 kierrokset ei nouse yli 3000
« Vastaus #1 : 07.08.2015, 22:21:43 »
Voisiko liittyä hiukkassuodattimeen. Tutulla oli Focuksessa ongelma paine-eroanturissa eikä heittänyt mitään herjaa siitä että hiukkassuodatin oli täysin tukossa.. Ei ollut halpa remontti. Mutta tämä vain mutuilua. Polttoainesuodatin voisi varmaan olla toinen vaihtoehto

Poissa Rautava6

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 1,6 D , vm.2010 kierrokset ei nouse yli 3000
« Vastaus #2 : 07.08.2015, 22:56:14 »
No juu, mutta kun ton hiukkassuodattimen ei noilla kilsoilla pitäisi tukkeutua... PA-suodatin on vaihtoehtona. Laitoin kuukausi sitten STP:n moottorin puhdistus ja PDF:n puhdistus aineet. Olisivatko sitten tukkineet pa-suodattimen?
« Viimeksi muokattu: 07.08.2015, 22:58:50 kirjoittanut Rautava6 »

Poissa Rautava6

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 1,6 D , vm.2010 kierrokset ei nouse yli 3000
« Vastaus #3 : 08.08.2015, 11:02:04 »
Tänään aamulla autoa käynnistäessä tuli näyttöön teksti "Moottorijärjestelmä vaatii huoltoa".

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2235
  • Tampere - Pori
Vs: V70 1,6 D , vm.2010 kierrokset ei nouse yli 3000
« Vastaus #4 : 08.08.2015, 11:25:44 »
Tänään aamulla autoa käynnistäessä tuli näyttöön teksti "Moottorijärjestelmä vaatii huoltoa".

Jos DPF:ää ei ole juuri uusittu niin ääni sille ja vahvana kakkosena EGR sekä hehkuihin liittyvät herjat.
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

Poissa Rautava6

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 1,6 D , vm.2010 kierrokset ei nouse yli 3000
« Vastaus #5 : 08.08.2015, 15:17:21 »
Pahalta näyttää, että rahan menoa tiedossa siis... EGR vaihdettu 6 kk sitten. :(

Poissa kimveimo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 6
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 1,6 D , vm.2010 kierrokset ei nouse yli 3000
« Vastaus #6 : 10.08.2015, 14:07:54 »
V70 1.6 Drive vm 2010 hiukkassuodattien vaihtoväli on 120tkm ja seuraava 240tkm. Ureatäyttö hiukkassuodattinmeen 180tkm.

Poissa Nuhapumppu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 20
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 1,6 D , vm.2010 kierrokset ei nouse yli 3000
« Vastaus #7 : 13.08.2015, 10:48:21 »
Eikös melkein kannattaisi heivata mäkeen koko DPF-yksikkö autosta. Mitään muuta niistä ei ole kuin harmia
Toyota T-sport (2005), Volvo S60 2.5 T (2007), Volvo S80 2.4D Summum (2008)

 

Elekma  Autoracing