Eikös noiden devileiden mukana tullut ohjeita kytkentöjen tekoon? Muistaakseni oli omat ohjeensa uudemmille ja vanhemmille nelikymppisille (ph1/ph2 ja ph3). Niiden ohjeiden mukaan itte laittelin. Siellä sulla on vihreä ja musta johto, kahtena osana; toinen tulee umpiosta, toinen johtoliittimestä. En tiedä, meneekö tuo samalla tavalla kun itselläni (Volvo s40 vm 2003), mutta kytkin vain ne mustat ja vihreät johdot yhteen + varmistin liitännät. Hyvin on toiminut. Eli siis seuraavasti:

Niiden johtojen kanssa joutuu jonkun verran näpräämään, mutta kunhan saat johdonpätkät juntattua tiiviisti yhteen (puristin itte pihdeillä) ja nuo läpinäkyvät tiivisteet paikoilleen, niin homman pitäisi toimia. Hoidin tämän operaation ihan keittiön pöydällä umpioiden ollessa vielä irrallaan.
Suurinta päänvaivaa devileissä mulle tuottivat nuo ajovalojen sähkömoottorit, joita et ainakaan tuon yhden kuvan perusteella oo vielä laitellu paikoilleen. Mulla meni hermo noihin, ja poikkesin Helsingissä Slamittiin kysäsemään, että kuinkas nuo saa paikoilleen. Ei siinä muuta, mutta raskaassa lastissa vastaantulijat välkyttelee ja katsastuksessa ei mee läpi, jos ei oo kohillaan. Noh, katteltiin vähän aikaa niiden moottoreiden asennusta ja lopulta tajuttiin homman kuvio. Seuraavalla tavalla nuo sähkömoottoreiden paikalla olevat tatit saa irti ja itse moottorit sisään:

Hieman selostusta, eli:
1) Kierrä tattia vastapäivään (muistaakseni). Voi jumittaa, ei kierry kovin helpolla tms.., mutta kyllä se sieltä pienen hermoilun jälkeen ittellä lähti kiertymään.
2) Kun tatti lonksuu siinä paikallaan, paina sitä alaspäin niin, että toinen pää (eli tuo metallinen nuppi, joka on siellä devilin sisällä, ks. alh. kuva) painuu alaspäin. Toi metallinen nuppi on sellasen muovisen "holkin" takana umpiossa, joten se pitää kammeta alhaalta pois sieltä.
3) Vedä tatti irti
4) Asenna moottori. Ei siinä muuta kummempaa, mutta tuon holkin kun muistat ja vielä kierrät sen moottorin paikoilleen myötäpäivään, niin homma on siinä.
5) Kannattaa tarkistaa ajovalojen suuntaus ja säätää sitä niistä kahdesta umpion ruuvista, tai mitälie onkaan. Mulla oli suuntaus ihan vinksallaan säätömoottoreiden asennuksen seurauksena.