Ja nyyt kasvaa metrinen tatti otsaan!

Tuli aamulla kateltua HevonkarvaExpressiä sillä silmällä, että nyt loppuu se takajarrujen vinkuna...
Levyt, palat ja käsärikengät taakse siis uutta, olishan se liian hyvin menny, jos homma olis menny putkeen!
Oikeella puolellahan ei ollu mitää ongelmaa, mutta vasemmalla puolella sitten senkin edestä

Purkuvaiheessa tuli jo vasenta kateltua, että täällä ei oo kaikki kunnossa, levyn sisäpinta ruosteessa! Hetko, meillä on mäntä jumissa nyt... No, niinhä se oliki, eiku uutta satulaa hakemaan, ja tällähän se korjaantuu
Niinhä sitä moni luulisi joo....Edellinen
jarru "asentaja" oli paskonut jarruputken päästä nipan, ja eihän sitä enää normaaleilla työkaluilla auki saanut, ei edes epänormaaleilla... Pikainen konsultaatiopuhelu tutulle autokorjaamoyrittäjälle, lopputuloksena hällä saattaa olla konsti, millä se lähtee auki. Huonolla säkällä vaihdetaan sitten koko jarrulinja abs-purkille asti

Tämä selvinnee huomenna, että mitä kaikkea siihen vaihdetaan...
Muita havaintoja kuskinpuolen takasesta löytyi sitten levyn poispudotuksen jälkeen, käsärikenkien kitkapinnat tippui nätisti lattialle... Bosch-laatua olivat...
Kuvasaastetta
saattaa tulla, kunhan v***tus vähän laskee...
Tilannepäivitys klo 17:40...
Selvis (toistaseks) nipan vaihdolla, oli putkessa sen verran lyhennysvaraa... Mutta raaka totuus on se, että seuraavan kerran kun tuolle jarruputki-osastolle tarvitsee jotain tehdä, joutuu uusimaan kaiken ABS-purkilta taaksepäin...
Edittiä 1.6.16, sitä luvattua kuvasaastetta....

Tältä näytti vanhat osat (käsärikenkiä en sitten kuvannukkaa näköjään...)

Valmista on kiva katella...


Vanhasta satulasta pari räpsyy... Oli nippa hieman jumissa joo...