Huomiona myös sellainen, että itselläni oli ongelma kun käsijarru nousi myös liian ylös ja säätövara oli loppunut. Jarrut itsessään olivat vielä hyvässä kunnossa, mutta lopulta pitkän ihmettelyn ja vaijerinvaihdon jälkeen huomasin, että vaijeri pääsee huilaamaan lävitse keskikonsolin alla olevista läpivientikohdista. Eli toiselta puolelta oli tämä reikä jotenkin kulunut niin väljäksi, että vaijeri tuli aina vain lisää ja lisää suojakuorineen tämän reijän läpi keskikonsolin sisälle. Laitoin muistaakseni klemmarin tai vastaavan viritelmän siihen vaijerin suojakuoren päätyyn, jolloin läpivientireikä otti vaijerin suojakuoren vastaan kuten kuuluukin. Tämän jälkeen säätövara saikin olla lähes minimissä ja auto pysyy paikallaan jyrkässäkin mäessä.
Omasta mielestäni varsin epäonnistunut tämä käsijarrusysteemi kaikissa Volvoissa. Monimutkainen, eikä pidä usein kunnolla ja aika pain in the ass fiksata.