Muutin B200K moottorin B200E malliksi lyömällä k-jetronic ruiskun vermeet kylkeen ja päälle, huohotin pönttö vaihtui samalla pienenpään.
Pöntöltä menee liekkilukolle, sieltä määräjakajan kylkeen ja nipalla imusarjalle.
Ongelmana on hyrskyttävä tyhjäkäynti, epätasainen käynti, tutisee moottori. Imuvuotoa on etsitty, jakoa on tarkistettu, sytytysennakot tarkistettu. Ainut ratkaisu minkä olen löytänyt on se että tämän pienen huohotusletkun tukkii, mikä menee imusarjalle. Silloin käynti muuttuu hienoksi. Mutta kyllä sen pitäisi toimia ilman tälläisiä temppuja. Voiko tällä olla tulevaisuudessa dramaattisia seurauksia. Ampiaispesä liekkulukosta on poistettu. Huohotuspönttöä putsailtu jarrusprayllä ennen asennusta, O-renkaat kunnossa.
Kannesta on 0.8mm otettu tavaraa pois ja D-nokka istuu sisällä.