Race.fi  Puotilan autokorjaamo

700-sarja sähköikkunat ei toimi

  • 18 Vastauksia
  • 3894 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla Merlin

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1409
  • Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: 700-sarja sähköikkunat ei toimi
« Vastaus #15 : 01.07.2017, 00:56:31 »
Eli onko noita maadoituspisteitä sekä kuskin, että repsikan puolella?
Minun omassa on mielestäni ainostaan repsikan puolella. Voin kyllä olla väärässäkin.

The moose

  • Vieras
Vs: 700-sarja sähköikkunat ei toimi
« Vastaus #16 : 01.07.2017, 01:11:39 »
Onko sähköikkunoille relettä? Jos kerta sähkökeskusta on pyöritelty ni voisko tuo rele olla joko irti, väärässä paikassa , tai releestä on johto irti sähkökeskuksen alta.. lämpö murtanu monia keskuksenpohjia.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 700-sarja sähköikkunat ei toimi
« Vastaus #17 : 01.07.2017, 08:10:35 »
Minun omassa on mielestäni ainostaan repsikan puolella. Voin kyllä olla väärässäkin.
Molemmin puolin on, repsikan puolella enempi piuhoja maadoitettuna yleensä. En nyt muista kyllä ulkoa oliko sitten mitkä laitteet minnekin maatottu mutta eipä ne maattohäiriöt koskaan hyväksi ole oli sitten mikä hyvänsä.

Onko sähköikkunoille relettä? Jos kerta sähkökeskusta on pyöritelty ni voisko tuo rele olla joko irti, väärässä paikassa , tai releestä on johto irti sähkökeskuksen alta.. lämpö murtanu monia keskuksenpohjia.
Ei.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Lager

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
  • www.vrcf.fi
Vs: 700-sarja sähköikkunat ei toimi
« Vastaus #18 : 01.07.2017, 09:53:52 »
J-rele mielestäni liittyy sähköikkunoihin. Ainakin tuhkiksen takana olevan sulakelistan mukaan.

Vika korjattu! Vika piili juurikin tuolla repsikan puolen maadoituksissa siellä Jetronic-boxin takana. Otin irti koko "maadoituskamman" ja puhdistelin. Tuo ei edes näyttänyt kovin happetunneelta mutta siellä se häikkä kuitenkin oli.

Nyt toimii molemmat lasit, jopa repsikan lasi joka ei minun omistuksessa ole koskaan toiminut.

Kiitos kaikille avusta!

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy