2011 keväällä ostin ensimäinen 200-sarjan Volvon. Ennen tätä autoa opettelin ajamaan pelloilla ja hiljaisemmilla teillä 340 Volvolla, joka laitettiin sitten paaliin, minne se joidenkin mielestä kuuluukin..
Autoista tuolloin en hirveästi ymmärtänyt, 240 Volvo sen vain piti olla. Autoon asennettiin opetuspaketti ja ajokortin ajoin mallikkaasti isäni ''opastuksella''. Taskuparkkeeraamisesta tuli sanomista insissä, silloin ei ohjaustehostinta ollut ja yritin olevinaan sääliä autoa

Ostaessa varusteet ja tekniikka olivat suosittua DL-mallia
B200K+M45
Lohkolämmitin
Penkilämmittimet
Kasettimankka
Omistushistoria
25.03.1988-14.09.2010 Vanhempi herrasmies, ilmeisesti myyntimies, Puhelin asennettu autoon.
14.09.2010-1.01.2011 Autokorjaamo Romppanen Oy
1.01.2011-18.5.2011 Hili Oy
18.05-2011- Minä

310 000km->
Kuvia nyt aika huonosti löytyi alkutaipaleelta. Tässä aika ostokuntoinen, etuvilkut vaihdettu kirkkaisiin ja silloin tuli hirvitarratkin laitettua.

Ruostetta autossa ei hirveemmin ole- ainakaan inssiä ja minua ei koskaan ole haitannut. Helmaan hitsattu muutama lappu. Tuulilasin vaihdossa löytyi yllätyksiä..

Aurinkoverhot laitettu..

Kaasuttimen kanssa on tullut taisteteltua, kolmea kaasutinta olen käyttänyt. Ei koskaan toimi kunnolla-omasta mielestä.

S, eli Pohjois-Karjalan lääni

Sitten vaihdettiin K-Jetronic kaasuttimen tilalle. Vanha tankkilaite saatu irti, mulle suunniteltu työpiste

Bensapumpputelinettä ja letkuja pohjaan..

Melekee valmis.. Tallia ei tosiaan ole, pihalla talvet ja kesät.

Kilometrejä nykyään 408tkm
Tekniikkana
B200E, kantta laskettu ainaski 0.8mm
D-nokka
M47
Varusteina
Ohjaustehostin
Penkinlämmittimet
Lohkolämmitin
Sähkölasit
Sähköpeilit
Keskuslukitus
Sisätilanpistoke
Ulkolämpötilamittari
Kierroslukumittari
Sen verran jo tän kanssa tullut taivellettua milloin lumihangessa milloin ojassa niin tullut jo perheenjäseneksi