Aineet ovat ok. Suurin ongelma ei ole huurtuminen, se näköjään oli kelistä kiinni. Lämpimämpi aamu paljasti sen. Suurimmat ongelmat ovat, että ensinnäkin AUT-asennossa puhallus on täysillä koko ajan ja toisekseen, että lämpötilaan ei voi vaikuttaa. Kun ajan taajamanopeuksia, lämmintä ei tule yhtään ja moottoritiellä tulee niin kuumaa, kuin irtoaa. Kun moottoritiepätkän jälkeen tulen taajamaan, lämpö loppuu. Vaikuttaa siis, ettei säädin ole mukana yhtään... Tarkistan vielä liitokset ja kiinnitykset, josko joku olisi mennyt huonosti kiinni lamppujen vaihdon yhteydessä ja toivon, että akun kenkien irroitus "nollaa" vehkeen, jossei jollakin ole esittää parempia ajatuksia. Korjaamo on sitten seuraava osoite, viikonloppuna ilmanvaihdon on toimittava niinkuin pitää... Ei vaan huvittaisi maksaa kovaa hintaa asiasta, minkä voi itse korjata. Olettaen siis, että sellainen vika on päällä.