Tässähän on perusmoottorina kaikkien lopomoottoreiden äiti B230f, jossa ei siis tehoa ole juuri nimeksikään

Nykyaikaisella säädettävällä moottorinohjauksella ja ripauksella mielikuvitusta ei ole mikään amerikantemppu saada hyvin toimivaa, taloudellista ja tarpeeksi tehotonta moottoria aikaiseksi, joka on taas tarpeen tullen mahdollista säätää aivan eri lukemille, kun ympäristö sen sallii. Tässä moottorissa kun on kaikki mahdolliset apulaitteet ym. muutettu, niin tarvittaisiin joka tapauksessa teholappu, vaikka sitä muutoskatsastaisi vakionakin 500hv autoon.
Ja jos palataan tämän hetkiseen tilanteeseen, niin sain eilen tuulilasin listoineen asennettua ja nyt malttamattomana odotellaan, että tuli myös takalasille uusi tiiviste, niin senkin saisi laitettua paikalleen. Sovittelin myös maskin kehystä paikalleen, mutta siinä on sen verran kehno kormi, että nyt pitää miettiä, josko sen kromauttaisi uudelleen. Se meinaan hieman kalpenee uutuuttaan kiiltävien lampun- ja vilkunkehysten vierellä
