Niin eli periaatteessa siun ois pitäny se toteuttaa siten, että joko uusii johdot releineen kokonaan vakio valojen kohdalta siten, että se auton ecu tms tiedostaa että valot toimii.
Itse sillon kun vaihdettiin entiseen V40 H4 umpiot H7+H7 mallisiin, tehtiin johdotukset uusiks umpiolle ja releet heitettiin väliin ja valojen pistokkeet ostettiin uudet, ei herjannut mitn ihmeemmin, kun kytkettiin se auton omaan pistokkeeseen, mutta jatkuva virta tuli akulta suoraan umpioille.
Periaatteessa samaahan voit käyttää tuossakin omassa systeemissäsi, virta vaan tulemaan suoraan akulta valotehon maksimoinnin suhteen, mut muu härpäke vielä orkkis pistokkeen kautta umpiolle.
Sieltähän on nyt uusittu etuvaloilta piuhat kokonaan, kuskinpuolen vanhoista on vaan ohjaus releille..
Näissä vanhemmissa on vaan se mutikka reletaulussa, mikä tunnistaa onko polttimot rikki. Ja nythän kun orkkispiuhoista ei sinne tule kuormitusta niin se tietysti herjaa valovikaa sen takia.
Eli sinne pitäs nyt kuitenkin jonkinsortin kuormitus saada. Mietin sitä niinku taisin jo ylempänä kirjoitellakin, että yhdistää sen alkuperäisen johdotuksen vaan nyt niihin releeltä tuleviin virtajohtoihin niin sinne tulis kuormitusta

Katkaisin sen alkuperäisen johdotuksen siitä lampulle tulevan pistokkeen juuresta, enkä tehnyt umpion perään mitään ylimääräisiä reikiä mistä ois erikseen tullut uusi johdotus suoraan lampunkannoille tms.
Tuli mielestäni vähemmän sitä legendaarista puuhapiuhaa näin tehtynä ja siistimmän näköinen
