Jep lääkkeeksi .dgv uus tai käytetty , uus cisac.saa ton holkitettu .kuinka paljon siinä on klappia .minkä paksunen akseli oli.holkitus , täyttö ja protsaus .jos ne saa kuntoon niin miten muuten kaasarin kunto.saako jollain täyteaineella tiiviiksi loctite.kärsiikö auto uuden kaasarin.
En oo mittaillut välyksiä, kun se alkuperäinen kaasutin on vielä paikallaan autossa, tuon minkä purin oli se vanhemmasta vehkeestä oleva varaosa kaasutin. Kaveri joka on enemmän rapannut kaasuttimia yms oli eilen kasannut ladaansa neljästä kaasuttimesta yhden toimivan meinasi, että jos tuo mun kaasutin kusee bensaa siitä kakkoskurkun akselista silloin, kun auto ei ole käynnissä ja että jos meinaa tukehtua, kun jarrukliineriä suihkuttaa akselin juureen niin silloin se akseli tai sen reikä on melko kulunut. Jos tuossa matalan mallin cisacissa joka on paikallaan on kans joku muoviholkki siellä kakkoskurkun akselilla niin en yhtään ihmettele miksi se on kulunut väljäksi. Sama kaveri tuumasi, että ainakin joihinkin mini:n kaasuttimiin saa semmoista valmista holkki ja läppäakseli pakettia, että läppäakseli on valmiiksi sovitettu/kalvattu holkin mittoihin ja ainostaan tarvii kalvata kaasuttimen runkoon sopiva reikä holkille.
Ruotsista saisi samasta paikasta, kun se uusi solex cisac myös kunnon korjaus sarjankin.
http://www.misab.se/artikel.php?kid=4-544-550-627&sok=&id=2852 jos väärin muista niin tuossa sarjassa tuli jotain mukana mitä ei tullut kaasutinexpertin sarjassa. Kuvassa se varaosakaasutin jonka purin koska näyttää siltä, että on vuotanut ja tässäkin oli kakkoskurkun läppä vähän jumissa, mutta se johtuu siitä, kun autotallin katto vuotaa vähän ja oli se laatikko missä säilytin aikaisemmin just siinä niin vähän keväällä kastui tuo kaasutin


Punaista tiivistesilikoonia ei kannata säikähtää se on jonkun entisen omistajan tekosia ja löysin selityksen sille, kun otin bakeliitin irti
Tässä kuvassa näkyy se tiivistesilikoonin tarkoitus. On mennyt kaasuttimen ja bakeliitti palikan välistä tuosta vasemmasta yläkulmasta tiiviste rikki kaasuttimen kurkun ja tuon syvennetyn alueen välistä ja syvennetyssä paikassa on reikä ja se on tulpattu pultilla ja tiivistesilikoonilla.