Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Tomaatti pysymään nelosella täyskaasulla (AW70)?

  • 4 Vastauksia
  • 3876 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kari Grandi 240

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
  • www.vrcf.fi
Miten AW70 lodjua modataan, että ei nakkaa kolmosta päälle suuremmastakaan nopeudesta täyskaasulla?

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Tomaatti pysymään nelosella täyskaasulla (AW70)?
« Vastaus #1 : 19.09.2015, 19:23:43 »
Miten AW70 lodjua modataan, että ei nakkaa kolmosta päälle suuremmastakaan nopeudesta täyskaasulla?

Näin minuutin miettimisellä ei taida onnistua ilman venttiilipöytä muutoksia.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Kari Grandi 240

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
  • www.vrcf.fi
Vs: Tomaatti pysymään nelosella täyskaasulla (AW70)?
« Vastaus #2 : 20.09.2015, 16:27:50 »
Ajattelin jyrsiä kikkarin nokasta sen rampin pois ja pitää nokan kaarevuussäteen tästä kohdasta melkein nokan loppuun asti samana, mutta jättäisin aivan nokan loppuun kikkaripykämän. Tämän lisäksi puntittaisin kuvernöörin uudelleen, jotta antaisi sieltäpäin suuremman paineen jo alhaisemmalla nopeudella  ::) Mitenköhän mahtanee toimia?

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Tomaatti pysymään nelosella täyskaasulla (AW70)?
« Vastaus #3 : 20.09.2015, 20:48:51 »
Ajattelin jyrsiä kikkarin nokasta sen rampin pois ja pitää nokan kaarevuussäteen tästä kohdasta melkein nokan loppuun asti samana, mutta jättäisin aivan nokan loppuun kikkaripykämän. Tämän lisäksi puntittaisin kuvernöörin uudelleen, jotta antaisi sieltäpäin suuremman paineen jo alhaisemmalla nopeudella  ::) Mitenköhän mahtanee toimia?

Kokeile.  :)

Ylivaihde ei sitten järjettömästi kestä rääkkiä... Vaparin perässä voi toimia.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Kari Grandi 240

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
  • www.vrcf.fi
Vs: Tomaatti pysymään nelosella täyskaasulla (AW70)?
« Vastaus #4 : 12.03.2016, 20:45:48 »

Päivitystä tähän, jos joku muukin haluaa ajella nelosellakin tomaatilla kovvoo

Ajattelin jyrsiä kikkarin nokasta sen rampin pois ja pitää nokan kaarevuussäteen tästä kohdasta melkein nokan loppuun asti samana, mutta jättäisin aivan nokan loppuun kikkaripykämän. Tämän lisäksi puntittaisin kuvernöörin uudelleen, jotta antaisi sieltäpäin suuremman paineen jo alhaisemmalla nopeudella  ::) Mitenköhän mahtanee toimia?

Tein melkein kuten ajattelin, mutta päätinkin aikaisempaa ajatustani vastaan keventää kuvernöörin punttia, koska motin vetoalue on hiotun nenän myötä kuitenkin vakiota ylempänä.

Kikkarin nenän täytehitsasin ja muokkasin pykämättömäksi ja kuvernöörin puntista koneistin siivun pois.

Toimii kuin unelma. Lodju reagoi nopeisiin voimantilaustarpeisiin hienosti, mutta ymmärtää kuitenkin pitää suuremman vaihteen päällä ja edetä väännöllä kuljettajan näin halutessa.

Kuvia modeista ao. linkissä.
http://aijaa.com/1wHrqq


 

Samppasport  Futurez