Hyvin tänäkin aamuna pelitti lämmitin eikä ollu nestettä hävinny. Pari päivää sitten pistin Wetterille tästä asiasta mailia, koska ei mennyt ihan oikein omasta mielestä. Eipä ole vielä kuulunu mitään. Rahaa enkä muutakaan ollut vailla, lähinnä asiallisesti kerroin miten tämä saaga meni 
Toivotaan että tämä asia ei enää vaivaa. Nesteen lisäilyn jopa minä katson jollain tapaa normaaliksi, usein joutuu isomman huollon jälkeen lisäämään.
Minäkin aikoinaan suhtauduin hyvinkin asiallisesti merkkihuoltoihin ja huoltoihin ylipäänsä ja ajattelin että ihmisiähän tässä ollaan. Sittemmin opin että on oltava suoraan sanottuna m*lkku ja heti kova kovaa vasten. No mercy. Olen nähnyt ja kokenut niin luokatonta touhua että tuskin enää alemmas voi merkkihuoltaja vajota. On muun muassa asennettu bensa-auton mittaristo vag dieseliin jonka senkin sain itse todeta muutaman päivän päästä kun auto oli vaimon käytössä ja hän sen huollosta haki. Muutenkin naisväkeä tunnutaan kyykytettävän ja rankasti. Vaimon sinkkukaverin autoa on hinattu tekemättömien -mutta tietenkin laskutettujen- suodatinvaihtojen takia jne. Teki mieli käydä pistämässä tahvojen punakat naamat mustiksi koko loppuvuodeksi