Siihen liittyy mun muistakseni joku rele joka pitää lisätä Oisko siinä jotai älykkyyttä?
Ton oman 91:sen sähkökaavioissa sille valolle on kaksi erillistä kytkentää..
Aw7x laatikolla on tosiaan jotain releitä piirrelty sinne mut m47:ssa vaan yksi mittaristolta(sille valollehan on se oma lattaliitin suoraan valon takana) eculle pinniin nro. 26 menevä violetti johto.
Se kalibrointi ohje minkä löysin tuolta lontoon kieliseltä foorumilta menee näin:
-akun kenkä pitää käyttää irti jotta ecusta häviää opitut arvot
-sen jälkeen ajetaan ykkösvaihteella noin 8sek kierroksilla noin 3000rpm ja vaihdetaan isommalle jolloin valon pitäisi välähtää lyhesti n.0.5sek
-toistetaan edellinen kaikilla vaihteilla (1-5)
Mä sain tosiaan ton valon välähtään juuri tolla tavalla, mut sen jälkeen ei enää tapahtunutkaan mitään..
tosin nyt vasta muistin että en käyttänyt tota akkua irti, pitää vissiin se vielä kokeilla ennen kun unohtaa koko valon...