mulla on parhaillaan mittaristo irti kun vaihdoin taustavalot, huikkaa jos kaipaat kuvia.
mittaristo lähtee silleen irti, että sen ympärillä oleva muovi irroitetaan, on muistaakseni 3 ruuvilla.
2kpl kolmiomaisten muovien alla yläosassa ja 1kpl näkyvä alaosassa. ei tarvitse irroittaa rattia, mahtuu ulos.
ajovalot/sumarit/lämmityslaitteiston liittime irti, kannattaa merkata teipillä mikä on mihin.
mittaristosta 2kpl ruuveja irti vasemmasta reunasta. oikealta puolen on hahlossa, pitää vetää ulos ja samlla vasemmalle.
vaijeri pitää oll irti konehuoneen puolelta jotta mittaristo tulee tarpeeksi ulos.
vaijerin jos otat kokonaan pois niin saat helposti takaisin ottamalla konehuoneesta näkyvän läpivientikumin irti, pujotat vaijeriin ja laitat takaisin sitten kun vaijeri on sisällä.
ehjän vaijerin etsisin romikselta. se ite vaijeri tulee kyllä ulos suojakuoresta, vetelemällä ja pyörittelemällä selviää onko se poikki vai lähtenyt paikaltaan.
suojakuori on mullaki palanut, mutta vaijeri ehjä. tosin jos näet että on poikki niin sitten on.
mulla lähti mittaristosta irti kun koitin vaihtaa kulkureittiä kun kärysi siihen pakosarjaan, noh tulipahan vaihdettua ne polttimot samalla

ja mulla tuo vaijeri lähtee molemmista päistä irti ihan vaan pyörittämällä, en tiedä mistä sokasta puhutte o.O
ohjeet siis tämmöiseen mittaristoon:
http://www.varaosahaku.fi/img/a/240/a/23bd2d/path/mnt/newftp/840/fibdb/bild/lgnr/14337%281%29.jpg