Hieno peli. 
Jotenkin tuntuu että 740:ssä vihreä on ollut tilauslistalla harvemmin, kun itse en muista nähneeni montaa kertaa.
Ei tosiaan taida olla ihan yleisin väri, ja niistäkin varmasti suuri osa sattumoisin majoittuneet minun kokoelmiini (2x960, 740, purettu 940 Classic sekä pari muuta 740/940 mitkä menneet minun kauttani eteenpäin ehostettuna)
Ontääkyl upee, mikä sai vaihtamaan 90 keulan tuon 92:sen tilalle?
Kuinka toteutit nuo sähköikkunat, löytykö auton omasta johtosarjasta valmiit piuhat, itellä sama homma edessä mutta pitäs vetää piuhat ja rele erikseen kun auton omasta ei löydy.
Lisää kuvia sisustasta ja ulkoa! 
1990 keulan asensin sen takia että 1991-1992 keulaan ei saa ruutumaskia. Erovaisuuksia on konepellissä, ajovalojen muoveissa ja tietenkin maskissa. Samalla kun vaihdoin nuo ajovalojen muovit niin muovihitsasin umpeen ajovalojen pesureiden reijät.
Sähköikkunoiden sähköt on esivedetty a- ja b-pilareihin asti. Eli sähköjen osalta tarvitsee vain vaihtaa ovien johtosarjat. Sellainenkin tuli huomattua että -1990 ja 1991-1998 on erovaisuuksia sähköikkunoiden etunostimissa.
Sisustasta otan kuvia kunhan saan inspiraation sisustan siivoukselle viimeviikonlopun mökkireissun jäljiltä...
Ziisus miten siisti käyttis!
En oo ikinä ollut oikein tuon facelift-keulan fani seiskassa, mutta nyt löytyy jo toinen auto mihin se sopii. Sulta näitä siistejä rakennelmia näyttää aina vähän väliä putkahtelevan. 
Mukava kuulla että muutokset ovat onnistuneet. Monet kerrat olen jo miettinyt jättäväni nämä autojen ruuvailut, mutta minkäs sitä luonnolleen voi että ei pysty ajamaan vakiolla autolla, saati sitten olla ruuvaamatta

Tässä vielä kuva viikonlopulta.