-AW71L, korjaamaton
Modit: Vakio
Ajomäärä: 300tkm
Kesto: Ei mitään ongelmia
Huollot: Oli pitkä lista öljynhuuhteluista, ei koskaan ongelmia FK perästä missä ahdot nostettu 0,6bar.
-AW71L, korjaamaton
Modit: Shift kit, 25rivinen cooleri keulalla
Ajomäärä: 260-280tkm
Kesto: +20tkm (5tkm n.230hp/15tkm n.300hp), suli ylivaihteen pakat, sitä ennen ei juuri ongelmia (ykköseltä kakkoselle luisti n. 10tkm jälkeen hieman)
Huollot: Pitkä lista öljynhuuhteluista
-AW30/43LE, korjaamaton (avattu joskus öljypohja)
Modit: Lievä Shift Kit, 25rivinen cooleri keulalla + orkkis jäähdyttimen kierto
Ajomäärä: n. 200tkm
Kesto:2-3tkm (n.300hp vinokoneen perästä), Vaihteenvaihdot luisti kuormituksessa alusta asti, hajosi laittamalla kiireessä askin vaihteensiirto vipu väärin.
Huollot: Öljyt tummahkot, ei huoltokirjaa askista/autosta
-AW30/43LE, korjaamaton
AVAAMATON
Modit: Rankka Shift kit, 25rivinen cooleri keulalla + orkkis jäähdytitmen kierto (lisäksi tai 25rivisen coolerin tilalle tulossa n. +30cm x +30cm aut. vaihteisto kenno)
Ajomäärä: n. 270tkm ajetusta autosta,
Kesto: Turbiini täristää (edellisen askin takia), huomenna uusi turbiini. Jos kestäisi...

+300hp vinokoneen perässä
Huollot:Hyvällä pidolla ollut (kuulemma), öljyt kirkkaan punaiset ja kuin uusi sisältä muutenkin.
En tiedä auttaako ketään, mutta nämä omat kokemukset. AW71L suosittelen viritetyissä vaihtamaan öljyt esim. ratapäivien tai vastaavan jälkeen tai 2v välein.