Edit ensimmäisen sivun jauhannasta.
Nykyinen kokoonpano:
-Moottorissa on laakerointi.

-pjk-koneistuksen tekemä -530 kansi (32% parempi virtaus kuin orkkis -530)
-Enemin jäykemmät venttiilinjouset ja muokatut paininkupit
-suuttimet matalaohmiset siemens deka 750ml
-Garrett/Holset hybridi (TA31/04E#8)
-peltisarja
-50mm HKS(?)-kopiohukkis
-300x600x76 kiinakuuleri
-öljynlauhdutin
-iso sähköflekti
-3" dp + 3"/3,5" putkisto läpivirtaavalla vaimentajalla
-Catcon 3"kisakatalysaattori
-2,5" ahtoputket
-2x otr- dumppi oisko 38-40mm
-lastutettava sytkäpurkki + lastu(rajoitin nyt 6800rpm) + special imm lastu bensapuolella
-Simotan vapaavirtaussuodatin
-enem v16turbo- nokkakeppi 268/108/12,2/0,40
-Säädettävä nokkapyörä
-Malpassi fse bensanpaineensäädin
-vauhtipyörä mallia potta (228mm)
-Sachs SRE-asetelma ja d24tic:n kytkinlevy
-Innovate MTX-L laajakaistalamda
-3"imm
-Cometic 3mm 3-kerrosmetalli kannentiiviste
-älyttömän laadukas homemade "cold air kit" maskin takaa
-bleedi
-13mm veivarnat
-walbron 255lph bensapumppu tankin sisällä (wish i would have never done that..)