Parin autoon vastaavia juttuja säheltänyt ja voin todeta näistä siis jotain..
Turvakaarista tullut yleensä merkintä otteeseen.
Kuppipenkit merkattiin yhdessä nissanissa rek. katsastuksen yhteydessä ja mun 242 niistä ei sanotu mitään vuosileimalla..
Monipistevöiden kanssa sulla pitää olla vakio vyöt kiinni, koska sen verran uus auto kyseessä.
Turvalaitteita et periaatteessa saisi poistaa ilman jotain lausuntoo volvota, jota he eivät kirjoita kenellekään.
Ratin osalta saan muutoskatsastettua. Sain seliteltyä muutaman dokumentin avustuksella, jotta volvolla ei ole tapana kirjoittaa tällaisia todistuksia yhtään kellekään ja että mulla on vaan todisteet, että kyseistä automallia on ollut saatavilla ilman tuota bägirattia. Tähän katsuri tokas että eiköhän asia saada järjestettyä kun poistan leimalle srs valon (polttimo poies) ja vaihdan ratin + käytän leimalla kyseisessä paikassa

Mutta käyn vielä varmistamassa asian ennen muutosta. Olin tuolloin Avainvaunulla asentajana niin liekkö volvon haalareilla ollut osuutta asiaan

Ainiin ja vielä, että syynäävätkö kaaret sitten miten tarkkaan? Kuuluuko olla jonkinlaiset hyväksytyt kaaret? Jostain kuulin, että pitää tai sitten putkien lujuus pitää olla tyyliin 50mm putki ja seinämävahvuus 2mm jne jne. Kakspaikkaseksikin joku sano, että muuttuu jollei ole tarpeeksi järkevästi tehdyt eli poistumistie turhan vaikeakulkuinen?