Noin, Kone aika pitkälti valmis. Nokan ajoitus oli viime kesänä sattunut näköjään kerralla kohdilleen persdynolla

5satkun sisään. Jäljellä enää vauhtipyörän ja kytkinpaketin asennus ja kytkinkäpälän säätö, öljypumpulle etsiä jostain se akseli, jota apuakseli pyörittää, imusarja paikalleen, pakosarja ja turbo paikalleen(öljyn tulolinja prässättävänä ja paluulinja melkein valmis) yms jotain pientä. Kaikki pinnapultit vaihdoin kanteen. Kolme vanhoista tuli kierteineen pois. Eikun sisäkierreholkit sisään. Kannesta voisi käyttää sanaa "hybridi"

Siellä on nissanin jousen aluslevyä, kuplan venttiilijousta, pajeron retainerit imupuolella ja kisaretainerit pakopuolella sekä volvo kuorma-auton pakoventtiilit. Tähän vielä venemoottorin kellari lisäksi

Ajan siis kohta "täyshybridillä"

Eilinen oli 18h päivä kun vastusti ihan urakalla. 4h unta naamariin ja taas töihin. Nyt tulin töistä ja kahden tunnin päästä pitää vielä yks jokkiskansi käydä vääntämässä ja samalla varmaan kasata muutamat osat moottoriin ja roudata se hallille. Huomenna vois mennä paikalleen moottori sitten jos ei enää enempää muuttujia tulis

Jaa niin öljysuodatinsiirtojalalle on sorvattava tai etsittävä jostain pidempi kara. Lauhdutinlähdöt vaihtavat siis paikkaa tilan säästämiseksi.
EDIT! Jos tämä kone lojahtaa niin se on tietenkin BMW M3 lukkoistukoiden takia!
