Tää projekti alkaa olla jo tunnettu vastustuksestaan.. Se muuten jatkuu, vastustus. Pienestä mokasta iso vaiva. Jälleen turbo pöydälle. Pakosarja ratkesi tällä kertaa laipan alta sauman vierestä. Eli kiinnike pettänyt ja putki päässyt vääntämään sarjaa. Lisäksi sijoitin johonkin motonetin pakosarjamaaliin ku se oli kympin halvempaa. Ei kannattanut. Musta maali muuttanut kameleonttimaisesti itsensä valkeaksi tomusokeriksi ja lähtee pyyhkäisemällä. Hukkaportti poiki. Oli löyhälle päässyt jostain syystä kiinnitysruuvit sisältä, jotka kiritty kireälle ja lukkoliiman kanssa. Bilteman ahtoputket menevät läjään perus putkilemmarillakin. Öljypropun tiiviste petti (usit) ja koko pohja nyt hyvin öljytty. Sekä varmaan aika moni takana ajanutkin. Auton alkuperäisen polttoainelinjan kiinnitys pettänyt ja letku hangannut koriin. Mutta muuten auto on pelannut hyvin

Kyllä nää tyhmyydellä rikki saa.. Sijoitin sentään siihen kunnolliseen öljynpainemittariin.
Huomenna siis mittari paikalleen, rosteri pakosarjantiiviste, pakosarjan hitsaus ja kunnolliset pinnoitteet päälle, tukiraudan teko pakosarjalle ja uudet kiinnikkeet pakoputkelle. Lisäksi jos sijoittaisi pakolämpömittariin. Öljytkin pitää tiputtaa talteen tuon propun tiivisteen takia. Senkin tiivisteen ostin biltemasta. Missähän muussa voisin vielä "säästää".. Ei mulla muuta, vit*ttaa. :hello: