Noniin nyt alkas olla aika valmis matkaan. Ahdot nyt 1,1bar ja auto pesty ja puunattu. Öljyvuotoja paikattu ja nyt on ö-paineetkin selvillä ja hyvältä näyttää. Tyhjäkäynnillä lämpimillä öljyillä 1,5-2bar ja kierroksilla noin viiteen baariin rajoittaa. Pakolämpöanturi ei joutunut tähän hätään ku ei postista ole kuulunut saapumisilmoitusta. Sisusta kasattu Janondon kanssa ja saatiin puljattua norttiohjuritkin ikkunoihin. Takaohjaimet on aika naftit ku ei meinaa saada ikkunoitakaan kiinni :/ Pakoputkelle tehty nyt tuennat, vaihdelaatikon kylkeen ehkä merkittävin, niin ei pääse enää ainakaan niin pahasti vääntelemään pakosarjaa ja turboa. Eteen pitäis vielä sisäloksut laittaa. Taakse laitettiin vaan hiilikuitulirpukkeet, ettei renkaat hankaa. Tarroja kylykeen ja subbarit kyytiin.
Oli tuossa vielä pientä vastustamisen tynkääkin ku mankan heräte oli kadoksissa ja sen setvimiseen meni ihan liikaa aikaa. Velipoika sähkönerona kävi sitten selvittämässä ja solvaamassa, mutta nyt sekin wörkkii. Sitä vikaa etsiessä akku simahti eikä suostunut enää ottamaan virtaa vastaan. 242sta akku irti ja huomattiin, että sekin on pimeä. Noh seiskasta akku paikalleen ja sillä toimii. Laturikin tarkistettu, että toimii.
Mitäs vielä.. No tämä päivä töissä ja huomenna lähetään Janondon kanssa kiertämään Suomea ja keskiviikkona iltalaivaan ja kohti Ruotsia. Saas nähdä mitä sattuu tällä reissulla..
