Joo siinä kävi nyt niin, että valamis! Joskus kolmen hujakoilla ensitulet päräytettiin

Vaati kyllä helvetillisen pitkän startin. Tuntus ihan ok toimivan. Metriäkään ei ole vielä ajettu varmaan siks ku reilu kaks tuntia myöhemmin piti lähtee töihin.. Mutta tänään vaihtaa vielä öljyt ja suodatin ja laittaa puskuri kiinni. Tarkoitus ois mennä töiden jälkeen käymään avainvaunulla puljaamassa levivanteille kumekset. 205 leveet budjettikadosta johtuen
Jännä ku oikeastaan ensimmäinen vastustaminen tapahtui vasta kun sai käyntiin. Rupes valumaan jakokopan takaa öljyä. Sitten katoin taakseni ja kohti yläpään tiivistesarjaa. Siellä killui yksinäisennäköinen stefa..(nokkasteeffan) :hello:

Väsymyksen huomioon ottaen aika pienellä selvisin. Tai no sen näkee ku ajelee vähän sisään tuota Volovon keul... MOOTTORIA!
Hukkaportista otin sisemmän jousen pois. Pittää nyt seurailla mihin ahdot rajaantuu ja jos tarvii nostaa niin kabiiniin vois vetästä säätimen. Toisaalta hurja luonne pakottaa kääntelemään sitä, joten sen vois jättää konehuoneen puolellekin.
Hiljensin järjen äänen ja päästin sitten sisäisen amikseni valloilleen ja tuli kaverin kanssa väkerrettyä 3,5" suora kylkiputki.. Ainakin on ääntä jos ei tehoa.. Pakko jatkaa duunia, illalla kuvaa videota kaikkee!