This content the video owner has not made available with mobiles tjsp. No täytyy sit koittaa pöytäkoneessa.
Joo jostain syystä en saa tota saataville mobiililaitteille, koska "tavallinen käyttäjä"? näin ainakin sanoi.
Ja ettei nyt ihan shaibaks mene tämä höpöttely täällä, niin tuli jututettua paria vesseliä, jotka niittäneet mainetta menestyksekkäästi saabilla rallicrossin puolella. Olivat ehdottomasti sitä mieltä, ettei kannata laittaa betonia lohkoon jos tulee tieliikenteeseen. Pojat rikkoneet varmaan sata konetta, mutta harvoin lohko pettänyt heikkouttaan, vaikka tehot siellä 550hevosen paremmalla puolella. Ajattelin sen "stressilevyn" hommata runkolaakerilinjaa vahvistamaan. Näillä näkymin Wössner on mäntämerkki, joka tulee 96,5 ylikoossa. Kierteet vesiproppuihin, sähköinen vesipumppu avuksi ja Toyota tyylinen syyläriratkaisu. Velipoika astuu kehiin sähköjen osalta ja itse yritän oppia jotain siinä samalla(Moottorinohjausmuutos). Turvatankki + 2x 044 Bosch pumput. Kannen osalta homma olikin selvä jo aiemmin eli 531-kansi, porttaus ja 38/46 venttiilit. Pakosarja uusiutuu ja poikkeaa hieman KKD:stä. Painekotelo suunnitellaan itse ja tehdään kaverin avustuksella. 1kpl H-profiili uusiks. Suuttimet 1200-1400ml luulis piisaavan. Joku ihmisten mieliä järkyttävän kokoinen kuuleri keulalle. Ajatus vesiruutista myös. Turbon modaus, ainakin 16-18 pesä, mutta mahdollisesti myös billet kompressorisiipi. Uusi Volvon alkuperäinen lauhdutinkenno odottaa hyllyssä.
Tuosta Tatechista niin varmaan t6pro:kin välttää? Turhaan maksan lisähintaa asioista, joita en tarvitse. Nokka-akselista kyselin Ruottin puolelta.
Ainiin vielä yks kysymys: Paljonko olikaan ysin vakio takaiskarin pituus? Ois yhdet jäätävän jäykät uudet iskarit hyllyssä, mut ne on hieman pitkän puoleiset.