Kerros mulle, että mikä on sitten se "ylivoimainen" purnukka? LH oli minulle se rakkaus, jonka luulin olevan voittamaton. Meni pirulainen vaan pettämään liian monta kertaa..
Nyt taitaa olla kyllä unien aika. Ei pysy asialinjalla enää nää mun jutut. Kiitos ja ole hyvä.
Koska omakohtasta kokemusta on niin vähän niin en osaa sanoa mikä on ylivoimanen. Mutta onhan noita monia. Tossa muutama mistä olen kuullut hyvää;
AutronicTätä käytetään mm. meidän tallin yhessä ~1700hp Street luokan dragi autossa ongelmitta. Ja yleisestikkin vissiin suht arvostettu ECU mutta melko kallis. Mm. Sporttiauto myy ja säätää tätä.
Vipec Kaverilla on toiminut moitteetta yli 500hp bemarissa monta kesää ja on tätä kehunut. Autroniccia halvempi. Tätäkin myy ja säätää mm. Sporttiauto
MaxxECU Tätä käytetään ruotsissa monissa tehokkaissa vehkeissä. Ei sen tarkempaa tietoa mutta kuulemma hyvä. Referenssiä on ainakin useammassa yli 1000whp autossa. Ei tiedossa onko suomessa tähän paremmin perehtyneitä henkilöitä.
Haltech Tämä nyt on yleisesti aika tunnettu ja käytetty ECU. Ei sen tarkempaa kokemusta ole. Suomesta löytyy myyjä ja säätäjiä jonkunverran.
Hestec Ihan hyvässä maineessa, mm. kaverilla on JZ nissanissa tällänen. Muiltakin olen kuullut hyvää ja suomessa yleisesti käytetty. Tuki kuulemma ok ja Harinen tätä duunaa ja säätää Valkeakoskella. Lienee aika samaa kastia Tatechin kanssa
Motec Paljon maailmalla käytetty ja hyväksi kehuttu huippuECU. Suomesta löytyy myyjä ja säätäjiäkin pitäisi jokunen olla.
Nira Ruotsissa käytetään tätäkin boksia melko laajasti virivehkeissä. Ei tästäkään sen tarkempaa kokemusta ole heittää. Suomen säätäjistä ja myyjistä ei myöskään tietoa.
KMS Tämäkin on yleisesti tunnettu ja käytetty ja esim. AMW suomessa on erikoistunut tähän. Myös Motest on jälleenmyyjä/säätäjä.
Ja noi on niinkun vaihtoehtoja mitä itellä on. Koska monta hyvää on markkinoilla niin loppupeleissä ratkasee sen että mille löytyy hyvä säätäjä kohtuu matkan sisältä.