Tälle hiljalleen tapahtunut kaikenlaista. Hätävarana hamstrannu puolikuntoisen M90 askin ja muuta hilpettä, että kun kiire tulee, niin ois osat millä saadaan nopeasti hommat nippuun motivaation sallimissa rajoissa.
Sähköt ulkoistin niistä ymmärtävälle kaverille. Pakosarja ties monettako kertaa muokattavana taas. Moottori odottaa lähinnä sitä ja muutamaa muuta nippeliä. Ässäarvalta kävin ostamassa väkisin Bling Factoryn teräsvauhtipyörän, massalevyn ja Sachsin -765 SRE-asetelman. Röntän nykyistä omistajaa olen kiristänyt muutaman päivän myymään mulle takaisin KLracingin suutintukin ja osan teräspunoslinjoja.

Maanantaina pestiin auto porukalla ja valmisteltiin konehuone hiontaa varten. Samalla tökättiin hallissa lojuneet Bilsteinit ja IPD:n vakaaja taakse. Tänään tuli livautettua IPD:n pulska vakaaja myös eteen ja vaihdettua ne koiranluiden puslat urtsuihin. Maalarikaveri hioi konehuoneen sitä mukaa kun kerkesin purkaa jarruputkia yms pois edestä. Tekis mieli poistaa tuo absihässäkkä tuosta pois, mutta pitänee tutkia miten yhdistettävä putket..
Etutolppiin pää- ja apujousen väliin pomo sorvas tänään nylonikeskitysholkit niin niitäkin pääsis kokeilemaan alle. Vanhat tolpat kiskasin just pois ja jätin auton pöllien varaan.
Tämmöstä tänne, kuvia joku kaunis hetki.