Multilink2 purku part one:
Ai $$$$tana, takimmaiset poikittaistukivarret(alemmat), ei saa prkl pultteja irti lekallakaan! Mutteri kyllä lähtee, mutta pultti on luonut täydellisen symbioosin puslan kanssa


Parempi jättää irroittamatta, navan puolelta sen saa pois. Muttei tuolta kehdon puolelta, ei sitten prkl millään.
Siinä on vielä aurauksen säätöprikka(per puoli). Täytyy puukkosahalla kokeilla katkoa pultti

On vielä semmosta ohkasta peltiä koko tukivarsi, pusla vain työntää sitä edellään, kun hiukan paukauttaa

Kohdistettu kuva, mitälie on Suomeksi, enklanniksi lower rear cross member

Alakehtoon jousen pitimet ja nuo kehdon puolen puslat, reipas 200€ ja pultit päälle........mitälie Suomessa ?
Eipäs vaivuta vielä epätoivoon, etsivä löytää

Nimittäin, nuo puslat löytyikin Venäjältä, molempiin tangon päihin

Ja vieläpä polyuretaani sellaiset, lisäksi samasta puljusta löytyy aika edullisesti bulkki pötköä.
Hinta per pusla 10.xx€ zipale, arvatkaa lähteekö tilaus, pikku varmistelut paikalliselta täytyy kysellä tietty ensin

Tässä vielä kuva, yhdestä noista Volvo 960(multilink 1 ja 2) puslasta(navan puoli)ja firma

Firman varastot Moskova ja Novosibirsk, eli melkoisen pitkällä. Moskovan alueelta tavara on tullut n. vkossa kotiin. Tämä siis ihan muiden tilauksien kokemuksella, tuolta idästä kun saa titanium yms eksoottisempaa edullisesti, työstettynä.
Nuo pitkittäiset tukivarret eivät muuten paina juuri mitään, oletin painoa olevan huomattavasti enemmän! Perän kopassa oleva huohotusreikäkin toimi, varmaan millin halkaisijaltaan? Ihmettelin mistä se vuotaa öljyä(kun käänsin nurinperin)

Semmosen ovat siihen laittaneet...aika huomaamaton, mutta netistä löysinkin asialle varmistuksen.