Nyt ollaan jännän äärellä
Ratin vaihto käynnissä, ei ainakaan heti räjähtänyt naamalle
Joutuu näköjään ennen spiraalin lukitusta tempaisemaan rattilukkoa vasten pultin irti, lets see?
Hyvinhän se meni

toki pilkulleen noudatin ohjeita, nyt sitten pulaamaan tuon nahkaratin kanssa(kuvat tulee sitten jatkoksi) ja miksi halusin sen vaihtaa, koska törkyinen käsirasva yök.


Ohje vielä tähän perään.
Akun miinus irti
-odota 10->min
-virta-avain 2-asentoon, niin pystyt pyörittämään airbagin T30 ruuvit aukaisuasentoon
Vaativat voimaa, mutta esim pitkä <-10mm hylsy on hyvä vipuvarsi.
- airbagin pistoke lähtee vetämällä pois
-kierukan pidike ruuvi sijaitsee hyvin merkityn nauhan päässä, kuva, älä kiinnitä vielä!
- poista virta-avain, rattilukko menee päälle, irroita 18mm hylsyllä ratin pultti(löysää siis), oikaise ratti suoraan ja kiinnitä spiraalin pidike ruuvi! (Sillä mitään väliä ole, jos et veivaa rattia)
-poista pultti ja ja vaihda ratti(poista spiraalin pidike)
-kiinnitä airbagin liitin ja spiraalin ruuvi säilytys kohtaan
-kiristä ratin pultti 32Nm
-kiinnitä airbagin T30 ruuvit 8Nm
-laita virta-avain asentoon II
-kiinnitä akun -napa ->10sek sammuu SRS valo(älä istu kuskinpenkillä)
-homma bueno, tai sitten airbag räjähti


Ratin materiaali on viljelty mahonki.