Terve! Volvossa ilmeni turbon vaihdon jälkeen sakkkaamista. Entisestä turbosta löytyi siivistä väljyyttä ja tämän takia turbo
uusittiin, koska piti kovaa ulinaa. autossa oli myös bsr pakoputki joka on nyt vaihdettu vakio putkeen (uusi putki otettu 2.4t
volvosta) Tiedä sitten käykö tuo putki 2.5? aiheuttaako liikaa vastapainetta? Vanhassa turbossa oli myös jäykempi bypäss jousi.
Olisko nyt niin, että autossa olisi virisofta..miten sen saan selvitettyä? ja jos siinä on virisofta, niin voiko se aiheuttaa turbon sakkaamisen vai mikä sen voisi aiheuttaa?
Muita vikoja joita on nyt saatu korjattua pois: Turbon vaihdon jälkeen vihellys jatkui edelleen, mutta se oli hiljasempaa..
kaasuläpälle tuleva putki oli edellisen omistajan räpeltämisen takia reunasta painunut kasaan. Putki oikastu ja läppäkotelo
puhdistettu ja ulina loppui. otin epähuomiossa läppäkotelon irti niin, etten ottanut akun miinuskaapelia irti, eli vaatikio nyt kotelo
ohjelmointia? Moottorihäiriövalo syttyi, antoi koodin 130A ja 262A. Uusittu ilmamassamittari ja nyt ei enää tyhjäkäynti seilaa eikä
auto sammu tuon tuosta. mites toi auton tyhjäkäynti, kun näyttää olevan vain 600-700? Sen kai pitäisi olla hieman korkeampi? Korjausopas näytti, että tyhjäkäynnin pitäisi olla 850.
Vinkit olisi nyt tarpeen:)