Autoracing  KL-varaosat

Uusi puhelin, auton handsfree alkoi oikuttelemaan

• 5 Vastauksia
  • 1792 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa leevi

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Olisko kellään kokemusta ja kikkakolmosta mitä tehdä. Autossa, XC 60 handsfree on pelittänyt useammallakin Nokian puhelimella. Sitten vaihdoin uuden Samsungin jolla myös pelitti, mutta kun muutaman kuukauden kuluttua liitin uuden sampan, jo se yhdistys/soittoääni kuuluu kummallisen rätisevänä. Vastapuolen ääni tulee kaijuttimista jotenkin pulputtavana :D jota ei kauaa viiti kuunnella. Puhelinpuolen neuvo oli, että poista kaikki puhelimet ja asenna uudelleen, toinen, että laita bluetooth tehdasasetuksille. Poistin muut puhelimet, mutta ei auttanut, tehdasasetuksia en osaa laittaa, vai tekeekö huolto sen??
Nokialaiset olivat taviskännyjä, molemmat sampat älypuhelimia, mutta ensimmäisen kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Osaisko kukaan auttaa moisessa ongelmassa.

Poissa Kulmamies

• Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Uusi puhelin, auton handsfree alkoi oikuttelemaan
« Vastaus #1 : 15.10.2015, 18:15:56 »
Kas, ei taida ihan tuntia olla aikaa, kun tässä kotona puhuin, että Samsungin puhelimen bluetooth yhteys toimii ihan kummallisesti XC60:n kanssa :D

Oireet toki hieman erilaiset, mutta muuten sama yhdistelmä. Volvo XC60 + Samsungin älypuhelin. Mulla siis saattaa yhetys katketa kesken kaiken ja puhelu siirtyy puhelimeen. Sitten kun vaan yhdistää bluetoothin uudelleen, niin puhelu palaa takaisin autoon.

Äänen laadun kanssa ei ole kyllä ollut ongelmia, eli varsinaista apua tästä kirjoituksesta ei kyllä ole  :(

Poissa leevi

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 15.10.2015, 22:35:52 »
^ Tuo on tuttua jo sen edellisen Samsungin kanssa, mutta aika harvoin sitä kuitenkin tapahtui eli oli siedettävää, mutta tuo "ropsahteleva" ääni tekee kuuntelun mahdottomaksi.

Poissa FinnDRZ

• De Luxe
  • *
« Vastaus #3 : 16.10.2015, 06:57:03 »
Mulla oli V40 2013 & Samsung sama ongelma, korjaantui auton softapäivityksellä.

Poissa leevi

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 16.10.2015, 22:19:42 »
^ Kiitos. Hieno juttu että apu löytyy, ei sitä pulputusta kestäis kovin kauaa.

Poissa Kulmamies

• Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
« Vastaus #5 : 17.10.2015, 09:10:19 »
^ Kiitos. Hieno juttu että apu löytyy, ei sitä pulputusta kestäis kovin kauaa.

Toivottavasti päivitys auttaa pulputusvaivaan :)

Mun autoon laitettiin eilen päivitys, mutta ei se ainakaan siihen pätkimiseen auttanut mitään :-\ Laitoin Samsungin tukeen viestiä ko. vaivasta, jos vaikka sieltä sanottaisiin, että puhelin on kunnossa ja auto pitää vaihtaa :2funny:

Proturbo  Autodiagnoosi