Elikkäs moottoriremontin jälkeen mennyt mitä todennäköisemmin liittimet vääriin antureihin (ei tullu merkattua liittimiä ennen remppaa, prkl). Auto toimi kohtuu hyvin, kun arpomalla laitto liittimet sinne minne kohtuudella yletti, mutta moottorinvikavalo paloi alusta asti. Oli kylmäkäynnistys ongelmia ja vähän nyki, muuten toimi ihan hyvin. Avain vaunulle vein sitten vaihteistoöljyn vaihtoon auton ja pyysin katsomaan, että liittimet olisi oikeilla paikoillaan. Korjaamolla sitten laittoivat liittimet "oikein"? Vikavalo hävisi, mutta käy ihan pirun rikkaalla (AFR 9-13,5). Noin 10km jälkeen valo taas syttyi, tod.näk liian rikkaasta seoksesta. Eli kone tukehtuu ihan täysin. Siellähän on 3 liitintä, mitkä voi panna väärin. Nyt liittimet menee seuraavasti: Vihreä liitin menee "lisäilmapumpulle", Musta liitin nakutustunnistimelle, valkea liitin moottorinlämpötila-anturille (3. imukanavan alle). Onko kellään TIETOA, miten liittimet kuuluu oikeasti olla (Vilkaskaa joku samaisen auton konehuoneeseen)!? Huomenna vielä vaihdan lämpötila-anturin, jos saanu kipeetä, jos ollut väärässä anturissa. Ihan sama miten muuten liittimet laittaa toimii ihan ok, mutta vikavalo palaa. APUJA!?!?