Kuinkas tuo toiminta menee lämmittimessä? Ajastukset ja pakkokäyttö toimivat niin kuin pitääkin. Huomasin tuossa pysähtyessä, että vaikka jäähdytysnesteen lämpötila
oli ajon jälkeen ollut normaali jo pidemmän aikaa ja moottori oli käynnissä niin tuo lämmitin olikin vielä päällä. Lämmittimen pakoputkesta tuli lämmintä ilmaa, pöhinä kuului mutta diesel-pumpun naksutusta en kuullut.
Kuuluuko sen näin ollakin? Onko lämmitin jollain tapaa valmiudessa koko ajan vai toimiiko tuo ajonaikainen lämmitys aina näin jos sitä ei ole ohjelmoitu pois?
Aikaisempaa kokemusta vain Ebereistä vuosien takaa ja noissa lämmittimissä toimi siten, että jos nesteen lämpötila ylitti jonkin tietyn rajan lämmitin pysähtyi automaattisesti.
Lämmittimessä tosin ohjainlaitteena sukupolvea vanhempi ohjainkortti (-00 vuosimallin autosta) P/N 9472608 kun alkuperäinen olisi P/N 9499389.
Bilian mukaan vanhempi kortti yleensä käy, mutta uudempi sukupolvi ei.