Itsellä pari volvoa on vienyt vuodessa/25000km noin litran glykolia ilman että syy selvisi/edes jaksoin tutkia. Toinen kone oli vielä rempattu ja ahdin vaihdettu.
Kaukaa haettua tohon sun ongelmaan,mutta jos neste häviäisi turbosta/koneesta pakopuolelle,niin en tiedä onko totta mutta jotkut sanovat glykolin rikkovan katin ja lambdat?
Pystyykö sulle hommaamaan tarvike katin jos siirtää vaikka ensimmäiselle suoralle kohdalle johon sen saisi asennettua järkevästi mahdollisimman lähelle pakosarjaa että myös toimii? Halvempi kun alkuperäiset uudet katit...
Kun laskee alle minimin ja kuumana avaa korkin niin säiliö tosiaan täyttyy kun pääsee laajenemaan?korjatkaa jos olen väärässä.
Edit:nyt vasta katsoin laatikkovian linkin,tuohon hintaan jos saa suoraan paikalleen sopivan putken niin itse en alkaisi rakentelemaan osista mutta vaihtoehto se on sekin jos ei tuota tahdo valmiina ostaa. Sopivan putken teettäminen korjaamossa maksaa kuitenkin jos ei itsellä ole aikaa paikkaa mielenkiintoa rakennella. Parhaimmillaa se tein itse säästin tippuu talvella osuessaan ensimmäiseen rekan lokarista tippuneeseen jää palaan