Futurez  Kulkukoira

Volvo 240 -82 b230f projekti lh2.4 sytytysongelma Apuja

  • 2 Vastauksia
  • 1413 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Käkidiesel

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Morjens. Tuli asennettua kaasarikorin tilalle ruiskumoottori toimivasta elinluovutusautosta. Sähköt tuli vedettyä ohjaamoon apparin jalkatilaan josta 9 napainen  liitin jatkettuna sulakerasialle  ja virtalukolle virtalukon pohjakin vaihdettu Bensapumppu käy pari sekuntia viellä kun lopettaa starttauksen ja suuttimetkin naksahtavat eli tämän pitäisi olla kunnossa? Silti kipinää ei tule. Tuleeko puolalle kipinä vasta starttausvaiheessa?(virtakynä ei palanut)  Vai mitä kriittistä nyt puuttuu Ykk anturikin antoi n170ohmia. 
« Viimeksi muokattu: 02.11.2015, 20:17:20 kirjoittanut Käkidiesel »

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5839
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 -82 b230f projekti lh2.4 sytytysongelma Apuja
« Vastaus #1 : 02.11.2015, 20:52:25 »
Puolalle tulee +12v kun virrat on päällä. Siitä haaroittuu virta sytytys signaalin vahvistimelle joka katkoo puolan maadoitusta ezk:n ohjaamana.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2446
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 -82 b230f projekti lh2.4 sytytysongelma Apuja
« Vastaus #2 : 02.11.2015, 21:27:17 »
Puolalle tulee kaksinapainen liitin toisesta tulee +12 ja toinen pääteasteelta. Kato noi.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

 

Elekma  Autoracing