Selvisikö sulle, kulkeeko EZK:n ja ECU:n väliset piuhat kojelaudan alla, vai konehuoneen kautta?
Jos menee konehuoneen kautta, ei kai välttämättä tarvita kojelaudan alusten johtoja ollenkaan, vai kuinka?
Kyllä ne menee kojelaudan alla, mutta eihän niitä ole kun muutama. Olisko ollu 9 piuhaa mitä tarvii nykiä kojelaudan alla johonkin, ja viritellä järjestelmärele sulakerasiaan. Siihen tulee jo vissiin kolme noista johdoista, ja mittaristolle yksi, nopeusmittarille yksi, ezk ja lh väliä kulkee muistaakseni 3 johtoa suoraan boksilta toiselle. Eio paha rasti enivei, ajonestonkin piuha mulla tuola menee mutta tarttee vielä kaivella että mikä se noista pinneistä on ja jättää poies se kun laitan vanhemman koodin boksiin, eikä mulla toisaalta ole niitä ajoneston hiluja olemassakaan
