Jippii, kesäloma ja nyt on aikaa Volvolle ja Volvokin tuntuu tämän tietävän. Eli nykii ja nykiminen tuntunu pahenevan tässä pikkuhiljaa ja tuntuu myös lämpöihin liittyvän. Varsinainen kyssäri on semmonen, että kuuluukos tuon IMM:n lämmetä miten paljon? Se hemmetin imuilman esilämmitys - vai mikä se nyt onkaan, mikä työntää pakosarjalta hanuriputken kautta lämpöä tonne ilmanputsarikoteloon on joko ollu jumissa tai sitten ne hapertuneet superloonitiivisteet on falskannu siellä ja pahasti. Tänään purin koko putsarikotelosetin ja pesin pölyt pois sisuksista. IMM näyttää olevan silmämääräisesti ehjä, mutta IMM oli tosiaan ajon jälkeen niin kuuma, ettei sitä halunnu käsissään pidellä.
Voiko sen esilämmityksen heittää suosiolla harakoille ja kannattaako samalla tukkia sen reikä putsarikotelosta? Ja saako tommosta tiivistesuperlonia jostain pääkaupunkiseudulla? Ja kun joku kuitenkin sanoo tähän jotain releistä ja vikakoodeista, niin releet tänään hiukka myöhemmin ja vikakoodeja ei tähän mennessä ole ilmaantunu.
Onko kukaan muuten kokeillu auttaako noihin uhkailu? Esim. uhkais myydä sen mustalaisille. Toimiskohan se sitte taas?