Proturbo  Autodiagnoosi

B200E -> B230ET

  • 1 Vastauksia
  • 2118 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa s60320

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 67
  • www.vrcf.fi
B200E -> B230ET
« : 06.12.2015, 23:55:16 »
Ajatuksena olisi vaihtaa 740:n nykyinen B200E-kone pykälää isompaan turbokoneeseen eli B230ET:hen. B230ET-moottori + imu- ja pakosarjat + suuttimet olisi tarjolla pakettina. Mitenkäs on tuon ruiskun laita? Motronicia ja valtavasti sähkötöitä olisi ilmeisesti tiedossa, vai kuinka? Mikä olisi järkevintä tuossa, käydä hakemassa turbokone kotiin ja ryhtyä väsäämään vai luopua kokonaan ajatuksesta ja keksiä jotain muuta?

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1539
  • www.vrcf.fi
Vs: B200E -> B230ET
« Vastaus #1 : 07.12.2015, 20:47:15 »
Sanotaanko näin että jos päädyt motroniciin, niin joko vaihdat koko johtosarja turbo 74x:sta ja hommat motronic turbo vermeet.
Tai sitten naitat motronic johtosarja tuohon nykyiseen, sama homma Lh ruiskun kanssa.

Vaihtoehtona voisi myöskin olla että käytä 24x:sta Lh johtosarja ja Lh jutut. Tämä ehkä helpoin jos haluaa vakio vermeitä käyttää

 

Kulkukoira  Proturbo